Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2012 00:29 - Дневникът на Принцесата: Искам да ти споделя една тайна. 1 глава
Автор: preacheroflife Категория: Други   
Прочетен: 708 Коментари: 0 Гласове:
0



image
Принцесата: Искам да ти споделя една тайна. Искам да ти разкажа за сърцето си. Само ще те помоля да бъдеш търпелив и да ме изслушаш.

 Виждам всичките опити, които ти правиш за да ме спечелиш. Виждам как се бориш за мен и все се проваляш.

 Ти наистина не познаваш сърцето ми и затова всичките ти опити са неуспешни.

 

 Аз обичам да бъда свободна. Много пъти се опитваш да ме хванеш и поставиш в клетка. Защо насила се опитваш да ме накараш да те обичам? Аз съм като птиците, които летят свободни в простора. Защо не ме оставиш сама да кацна на твоето сърце?

 Задушаваш ме с всичко, което искаш от мен и колкото и да се опитвам не мога да те обикна. Всеки път оставам разочарована от теб. Защо се опитваш да ме задушиш с прегръдка? Остави ме сама да дойда и да те прегърна.

 Виждам, че се страхуваш да не ме изгубиш. Но това няма да ти помогне да ме обичаш повече.

Да, спирам се да дойда при теб, понеже усещам че искаш да ми отнемеш свободата. Остави ме да бъда свободна. Когато аз реша сама ще дойда при теб.

 Виждам, че се чувстваш наранен. Защо обвиняваш мен? Не усещаш ли, че всичко което правиш не ме прави щастлива?

 Виждам, че ме обичаш, но може би и аз ще те обичам, ако ме оставиш да бъда свободна. Не мога всеки път да се чувствам задължена от теб да правя това, което ти искаш. Не, мога! Това ме задушава.

 Моля те, спри да изискваш от мен да сбъдна очакванията ти, просто ме остави аз да реша.

Защо си се вкопчил в мен като удавник, не виждаш ли че ме влечеш надолу? Изправи се. Не е нужно да лазиш в краката ми за да бъда твоя.

 Аз имам нужда от твоята подкрепа. Не се дръж като жертва пред мен, аз не мога да бъда мъжа в нашите взаймоотношения. Аз съм принцеса, нима не си го разбрал?

 Имам нужда да знам, че си до мен, независимо че не съм твоя. Имам нужда да знам, че ти се молиш за мен според Божията воля.

 Имам нужда да знам, че ме обичаш, дори и в момента аз да не те обичам със същата любов.

 Имам нужда да знам, че съм единствена. АЗ НИКОГА НЯМА ДА МОГА ДА БЪДА ТВОЯ, АКО ЗНАМ ЧЕ НЕ СЪМ ЕДИНСТВЕНА. Не се опитвай да ме караш да ревнувам, защото само губиш от мен.

 Бъди ми приятел. Остави ме аз да реша дали искам да бъда твоя, не ме насилвай. Не ме изгубвай!

 Тук ли си все още? Слушаш ли ме, защото втори път няма да ти кажа тези неща. Имаше много време, в което не ме слушаше, поне ме чуй сега, ако искаш да бъда твой приятел.

 Не бъди груб с мен, това не поражда любов в мен. Не ми слагай окови, така не ме печелиш. Не изисквай неща от мен, които аз не искам да направя. ПРОСТО МЕ ОБИЧАЙ!

 И може би аз ще кацна на твоето сърце, но не ти гарантирам, че ще го сторя.

 Искам да ти споделя една тайна: Искам да бъда свободна.

 

   Дневникът на Принцесата 1-ва глава                         Написано на 25.01.2011



Тагове:   роман,   дневник,   книга,   принцеса,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: preacheroflife
Категория: Други
Прочетен: 11315
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930